DUYURULAR

Hyundai Assan’dan Kapınızdaki Servis ve Ücretsiz Dezenfektasyon.

• Kapınızdaki Servis hizmetiyle, bakım zamanı gelen araçlar evden alınıp tekrar eve teslim edilecek.
• Ayrıca, servise bakım ve onarım için gelen tüm araçlar ücretsiz olarak dezenfekte edilecek.
• Hyundai Assan, Nisan ayı boyunca sagˆlık çalıs¸anlarına özel bakımlarda is¸çilik ücreti almayacak.

Küresel salgın olarak tanımlanan Koronavirus (COVID-19) nedeniyle tüm hayatımız degˆis¸irken otomotiv sektöründe de sagˆlık ve can güvenligˆi açısından bir takım yeni uygulamalar hayata geçirilmeye bas¸ladı. Hyundai Assan da müs¸terilerinin ve çalıs¸anlarının sagˆlıgˆını birinci sıraya koyarak bir takım önlemler aldı ve hizmetlerindeki çes¸itliligˆi artırdı.

Tüm Türkiye’deki Hyundai Yetkili Servislerinde agˆırlık verilen “Kapınızdaki Servis” adlı mevcut uygulamaya göre müs¸teriler evlerinden çıkmadan araçlarının bakımlarını gerçekles¸tirebilecek. Servis personeli tarafından kapıdan alınarak periyodik bakımı yapılan Hyundai araçlar, ücretsiz dezenfekte edilerek sahibine güvenli bir s¸ekilde teslim edilecek.

Ayrıca, Nisan ayı boyunca geçerli olacak bu uygulamaya ek olarak, sagˆlık çalıs¸anları da sahibi oldukları Hyundai marka araçlarının periyodik bakımlarında herhangi bir is¸çilik ücreti ödemeyecek.

Yeni uygulamayla ilgili olarak görüs¸lerini dile getiren Hyundai Assan Genel Müdürü Murat Berkel, “Dünya ve ülke olarak zor bir dönemden geçiyoruz. Çalıs¸ma s¸eklimiz, alıs¸kanlıklarımız ve günlük hayatımız bu süreçte degˆis¸kenlik göstermeye bas¸ladı. Evlerimizde kalarak olabildigˆince koronavirüs salgınından uzak durmaya ve yayılmasına engel olmaya çalıs¸ıyoruz. Evde kaldıgˆımız bu süreçte araçlarını servise getiremeyen müs¸terilerimize destek olmak amacıyla araçlarını evlerinden alarak bakım sonrası tekrar evlerine bırakacagˆız.

Ayrıca, bu dönemde servise gelen tüm araçlarda ücretsiz dezenfektasyon da gerçekles¸tirecegˆiz. Müs¸terilerimizin ve çalıs¸anlarımızın sagˆlıgˆı bizim her zaman önceligˆimizdir.

Sagˆlık personelimiz de bizler için canla bas¸la mücadele ederek yogˆun mesai harcıyor. Biz de Hyundai Assan ailesi olarak kendilerine tes¸ekkür amaçlı araç bakım süreçlerinde is¸çilik ücreti almayacagˆız. Ayrıca, showroomlarımızda da daha az temas ve sagˆlıgˆımızı korumak için gerekli tüm önlemleri aldık. I·lerleyen günlerde daha farklı uygulamalarımızı da hayata geçirmeyi planlıyoruz” dedi.  

NEREDE

İzmir Yolu Üzeri 2. Km. - Edremit - Balıkesir
T : 0266 373 20 20

Krokimiz için tıklayınız
ÇALIŞMA SAATLERİMİZ

Satış

Haftaiçi: 09:00 - 17:30
Cumartesi: 09:00 - 17:30
Pazar: 09:00 - 17:30

Servis

Haftaiçi: 09:00 - 17:30
Cumartesi: 09:00 - 17:30
TEST SÜRÜŞÜ
SERVİS RANDEVU